Comunicat 14F

Aquest diumenge 14 de febrer tindran lloc les eleccions al Parlament de Catalunya.

Aquestes es realitzaran en un context excepcional, on s’han imposat els interessos polítics per sobre de la vida de les persones. Des de l’assemblea de l’AEB entenem la política com a una manera de fer i viure que va més enllà del vot. Com a grup de persones diverses que som us volem traslladar el següent:

El 14F no us direm a qui heu de votar i tan sols si heu de votar, però en cas que decidiu exercir el dret a vot recordeu qui nega el canvi climàtic, qui dona suport al racisme, al masclisme, qui promou la LGTBI fòbia, qui està al servei de la banca, qui obeeix al mandat de l’IBEX 35 i dels grans tenidors, qui ens ha desnonat i ho continua fent, qui deixa morir a la gent a la Mediterrània, qui manté oberts els CIES, qui es carrega els serveis públics, qui ens incrementa el preu l’energia quan aquesta és més necessària que mai i qui empresona a activistes socials, a sindicalistes, a polítics i a cantants.

A nosaltres sempre ens trobareu del costat de l’antifeixisme, d’aquí i d’arreu.

Sols el poble salva al poble.

Assemblea de l’alternativa d’esquerres per Badia